Sunday, May 28, 2017

author photo

Segmen ZIKIR DIKIR bersama Papaglamz

segmen papaglamz


Assalamualaikum..
Hai korang semua, apa khabar hari ini merupakan hari kedua kita berpuasa kan.. macam ner puasa ke rakan-rakan ekin.. hari masak menu apa itu..

Ni ekin sambil tunggu nak masuk dapur join la segmen oleh mz
papagla ni.. segmen yang sangat rugi anda tak join taw.. sebabnya segmen ni memang segmen zikir dikir sambil itu ada hadiah menanti korang semua.. 

So apa tunggu cepat-cepat la korang join segmen Zikir Dikir bersama papaglamz ni.. ekin sambil duk taip entri sambil dengar zikir taw.. memang video papaglamz kongsikan ekin selalu duk dengar hihihihihi.. selepas solat malam nak tidur selalu duk dengar..

Join taw segmen ini syarat sangat mudah dan ada hadiah sampul duit raya percuma dari papaglamz ya.. Ok la itu saja ekin nak kongsikan dengan korang semua,jumpa lagi di entri yang lain insyaAllah.




This post have 4 komentar

avatar
Papaglamz delete June 15, 2017 at 4:26 PM

Asslaamualaikum

Tq sudi join segmen tak seberap ni. Harapnya segmem ni mampu mengisi sedikit ruang pahala untuk kita dibulan mulia ini. Insyallah.

TAHNIAH..!!!! Anda terpilih sebagai peserta bertuah untuk menerima 5 keping sampul duit raya Exclusive dari Papaglamz. Sila wassap kepada saya detail seperti dibawah selewat-lewatnya hari ahad 18 June 2017 ditalian 0176141393

Nama:
Alamat:
Nombor phone:

Klik disini Senarai Peserta Segmen ZIKIR DIKIR bersama Papaglamz

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post