Monday, December 18, 2017

author photo
Lagu Kanak-Kanak Paling Viral 2017 | Assalamualaikum... Hai, cik ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya.. 

Hari ini cik ash ada nak share dengan anda semua mengenai lagu kanak-kanak yang sedang viral di seluruh Malaysia ni, tak kira budak sampai yang dewasa pun membuat parodi lagu ni.. cik ash tengok dekat youtube macam-macam gaya ada.. Lagu kanak-kanak memang sangat popular sampaikan kita yang dewasa boleh layan apa entah lagi kanak-kanak kan.. memang hiburan untuk kanak-kanak dilihat sangat memberi impak yang paling besar tahun ni. 

Di antara lagu kanak-kanak paling viral 2017 cik ash tengok iaitu 

Baby Shark Dance 

Baby Shark

Lagu Baby Shark Dance ni memang sedang viral sekarang cik ash ramai budak berjoget bila dengar lagu, bukan setakat budak kita yang dewasa pun nak terlayan jugak termasuk la cik ash duk saja-saja layan gak lagu ni hahahahaha.. 

Lagu Omar & Hana


Lagu koleksi daripada Omar dan Hana memang best kalau bagi kanak-kanak dengar sampai kita nak terikut nyanyi.. sebab omar dan hana video banyak mengisahkan tentang islam dan kebaikan untuk bersama.


Didi & Friends 

Didi & Friend

Didi dan Friend pulak mengisahkan tentang pengalaman didi dan friend, macam-macam lagu yang best ada sesuai sangat untuk kanak-kanak berusia 1 - 6 tahun..

Ok la anda semua itu jer lagu yang cik ash taw yang sesuai untuk kanak-kanak ni kalau yang taw meh share dengan cik ash ya.. jumpa lagi nanti... hihihihi

This post have 5 komentar

avatar
Ciktie delete December 18, 2017 at 10:17 AM

Anak buah ciktie suka tu lagu didi..Omar Hana semua tu

Reply
avatar
Shikin Razali delete December 18, 2017 at 1:47 PM

Anak buah saya suka sangat lagu baby shark dengan Didi tue.. Pantang kita pegang phone, trus datang duduk atas peha dan mintak bukak youtube.. Pandai pulak pegang tangan kita dan bagi tunjuk arah suruh bukak lagu.. huhuhu

Reply
avatar
Unknown delete December 18, 2017 at 7:42 PM

Alaaa kak takpayah budak2 pun kakak budak ni pun minat dengar hehehehee

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete December 18, 2017 at 7:52 PM

tq for sharing.boleh ajar kt student rabia nanti.

Reply
avatar
Husniey Husain delete December 18, 2017 at 10:29 PM

Lagu baby shark do do do paling senang nak ingat.. haha yang tua pun duk jadi kanak2 nyanyi lagu tuu 😂😂

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post