Koleksi Novel-Novelku

November 20, 2010




Ekin sangat minat dengan novel....novel la teman ekin  dikala  kebosanan.........layan novel cintan cintun,kekeluargaan,keislaman....hahahhahahahah....banyak meninggalkan kesan yang mendalam lah....mesti korang pernah baca kan...maybe korang dapat rasa juga degann jalan cerita novel-novel....sekarang sudah banyak pengarang novel yang berbakat...masa sekolah2 dulu ekin suka pinjam kat pepustakaan tak de duit beli novel lagi masa tu....Sekarang ekin dah bekerja bila ada masa terluang ekin akan pergi beli novel terbaru dan  terkini......Dan  tak  lupa juga kat blog novel  on9 yg selalu ekin kunjungi bila ada masa terluang iaitu  http://penulisan2u.blogspot.com/ . Diatas  ini ekin sertakan novel2 koleksiku yang ekin beli dari duit hasil berkerja... novel2 ni lah nyawaku....kalu hilang sebuah novel ku nmpknya menangis la aku...huk3....


 photo signature_4.gif

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017