Awak?????

June 07, 2011

Awak??? 

Assalamualaikum..
Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya sihat walafiat ya..

Apabila jiwang ekin sudah datang terhasil la nukilan ni buat si dia...

Awak kenapa buat saya begini
saya berasa bersalah sangat-sangat
saya tak sengaja bukan tak nak sms
tapi sebab kredit tak ada masa tu
awak janganlah di sebabkan hal kredit
kita tak bertegur sapa

awaK saya tak nak menanggung rindu taw
saya terlalu merindui suara awak
setiap malam kita berbual
tertiba awak menghilangkan dari saya

awak jangan lah buat saya begini
saya taw awk macam saya
tertapi awak ego..
mcm saya juga ego gak..

8bulan saya kenal awak saya taw awak macam ner
awak terima kasih kerana hadir dalam hidup saya
memberi saya erti kasih sayang
cinta awak la yang tulus ikhlas yang saya jumpa
tapi di sebabkan ada halangan
saya berharap agar hubungan kita kekal sebagai sahabat
hingga ke akhir hayat.....

Nurkilan ini ditulis masa tu baru kenal encik suami, alhamdulilah sekarang 3 tahun dah ikatan perkahwinan kami semoga perkahwinan berkekalan ke akhir jannah.. amin...



You Might Also Like

0 ulasan





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME 2017