Bulan Julai Hari Bertuah Saya Huhuhuhu

July 31, 2011





Pada 26 Julai 2011 ekin  telah menjadi pemenang follower ke 100 kat blog INI dan  SINI masih menunggu hadiah darinya.., heheheheh.... nak ucapkan terima kasih kepada cik adik punya kerana merhargai saya sebagai follower bertuah..  dan tak lupa ekin mendapat satu cabutan bertuah kuih raya... terima kasih tak terhingga pada pemilik syarikat yang menganjurkan cabutan ni... saya masih lagi menunggu ketibaan hadiah2 tu..  kalau anda tak  percaya meh la tengok SINI.


Petang tadi lebih dalam pukul 2 petang ekin,mak, dan sepupu pergi ke tunjong.. kita orang telah ke satu kedai perabot G-ORANGE... kedai perabot itu ada membuat satu pertandingan pusing roda bermula 1-julai hinngga 31 julai 2011.. ekin baru berkesempatan pergi di hari terakhir iaitu hari ini... dalam perjalanan lagi saya berharap pergi ni mesti bawah balik kipas dinding dengan harga RM 9.90 berbanding dgn sebenar RM89.90 wow... alhamdulilah saya dan adik laki ekin boleh.... pusingan roda itu.... mak n sepupu tak dapat..  berbaloi ekin dapat cabutan tu.. punyanya panas tadi.. dah ramainya orang.. macam-macam bau..hahahahhahaha... yang geram pulak dalam duk  beratur ada yang pintas.... rasa geram nak sound jer tapi ma suruh senyap.. hehehheheh... nasib baik la ekin ni sabar kalau tak lama kena mak cik2 n budak-budak yang pontong barisan ni.


sekian terima kasih..








You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017