Friday, October 28, 2011

♥JOM HEBOH KELANTAN 2011♥ | Assalamualaikum....Petang tadi ekin pergi jom heboh.. he3.. ramainya orang2 la..

jom heboh



Bermacam-macam orang ekin jumpa... masa perjalanan nak pergi dekat stadium ekin nampak BOTAK duk jalan kaki dengan crew TV3 nak pergi ke arah stadium.. kalau masa tu tak duduk dalam kereta gerenti ekin bergambar dengan Botak.. hahahhahahha.... ma ekin cakap liar mata ekin.. jauh pun kenal dengan artis.. biasa la kalau artis yang kita minat jauh pun kenal.. hahahhahaha.. 

Tadi ekin banyak berpusing jer..  banyak kedai-kedai menjual ekin lalu jer.. ada gak maa beli satu beg cipsmore 10 ringgit ada macam-macam dalam tu... harga ada naik la sikit makanan yang di jual gerai- gerai perkarangan stadium.. tahun ni besar sikit pada jom heboh tahun lepas.. barang-barang pun laku di jual... biasa la rakyat kelantan... he3..  ekin pun hari ni maa beli dalam 50 ringgit gak.. makanan ringan-ringan jer..  jalan-jalan punya jalan ekin berhenti studio tv3.. terdengar suara BOTAk dan Fasha.. apa lagi ekin terus la masuk dalam khemah studio tv3.. nak jmpa dengan botak n fasha.. he3... masa nak bergambar ramai yang berebut la.. sampaikan ekin nak jatuh ke belakang.. dah depan, kiri kanan duk tolak ekin.. aduhyai naik pengsan boleh.. tapi tak pe setahun sekali dapat merasa jom heboh ni... kalau tak pergi tahun rugi la rasanya... nak tunggu tahun depan. kita ni x taw umr panjang ke tak.. hu3... 

Banyak juga artis yang datang kat kelantan ni seperti watie elite, tomok, akim af7, adi,fasha,tengku maria, zakiah anas,siti shafizawati, tan (cili2 padi). 

This post have 2 komentar

avatar
Elie Lily delete October 28, 2011 at 11:43 PM

kem salam artis-artis yg ada kat sna eh..nak pergi jauh sgt! T_T

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post