(Cerekarama) Ajaibnya Cinta...

December 31, 2011

(Cerekarama)  Ajaibnya Cinta...

Assalamualaikum.. 
Hai kawan-kawan ku... rasa rindu nak tengok cerita ajaibnya cinta lakonan johan ariff dan umie aida.. nak tengok kat tonton tv ekin lupa password la..  Mesti ramai tak puas tengok cerita ni kan.. memang cerita lakonan johan dan umie malam lucu sangat2... buat ekin tak kering gusi duk ketawa dengan keletah dia orang dalam cerita tu.. macam-macam ragam yang di tonjolkan.. bab yang paling ekin tak boleh lupa semasa johan hafal lagu nustam.. hahahahha lucu sangat2.. Johan memang mantap la lakonan dia.. pelakon yang bakal menganti pelakon2 otai.. ekin sekondeng2 di google jumpa satu tempat untuk tengok secara on9 ataupun anda leh dowload masuk terus dari komputer.. hehehehhe...


You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017