CABARAN NOVEMBER #11 BY KATHY R'BAIN

November 14, 2014


http://2.bp.blogspot.com/-neB80auA3YI/VFTgOZ3gY-I/AAAAAAAAKUE/L3YjTKuc-fA/s1600/CABARAN%2BNOV%2B1.png

Alhamdulilah selesai juga cabaran yang terakhir ni.... huhuhu... rasa mula2 malas dah nak teruskan tapi kena selesaikan gak sebab ekin nak join cabaran yang ke 2 pulak... hihihihi...

Ok berbalik pada cabaran yang ke #11 ini ekin  akan update senarai sikap yang di benci. bagi ekin sikap yang di benci tidak perlu semua ada pada orang lain,tetapi tengok pada sikap kita diri sendiri dulu , yang kita benci dan bercadang untuk mengubahnya pun boleh juga.



#11 11 sikap yang dibenci 

1. suka sangat berangan-angan nak jadi kaya.. hahahhaha
2. Lambat buat kerja bila disuruh oleh suami
3. selalu cuai dalam melakukan tugas di dapur... 
4. cemburu yang kuat terhadap suami...
5. selalu malas nak lipat kain dalam bakul... 
6. Selalu mempercayai orang yang buat baik dengan kita tapi dalam kebaikkan tu dia ambik kesempatan 
7. Selalu marah tanpa sebab.. bad mood jer... 
8. selalu sangat menangis bila ditegur 
9. selalu pelupa letak barang kat mana.
10. selalu sangat terkejut bila ada orang buat kejutan
11. selalu sangat fikir nak beli novel... hihihi

kesemua diatas merupakan kelemahan yang harus ekin ubah untuk kebaikkan ekin gak.,, insyaAllah slow-slow berubah harap kebaikkan semoga dipermudahkan la nanti... 


 Cabaran yang lain 





You Might Also Like

2 ulasan

  1. k, shad nampak perkataan novel di situ.... :D

    ReplyDelete
  2. @sha dhira

    hihihi... tu la novel2 ker akak ni... nasib baik join giveaway shad aritu dapat novel..

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017