CABARAN NOVEMBER #6 BY KATHY R'BAIN

November 06, 2014




Hari ini kita bersiaran lagi dengan cabaran #6.. berbalik pada cabaran ini semua ada buah yang diminat kan... makan buah-buahan baik untuk kesihatan kita.... hihihihi nasihat orang pandai bab makan buah tapi diri sendiri jarang makan.. 




     #6  11 Jenis Buah Yang Disukai

1. Pauh a.k.a Mangga -Febret ni


2. Tembikai

3. Rambutan

4.Betik 

5. Peach
6. Anggur
7.Epal
8.Buah Pala
9. Buah strawberry -dah lama tak makan last 2-3thn ada jiran bgi.. huhhu
10. Manggis
11. Pisang





 

You Might Also Like

2 ulasan

  1. @Kathy R'bain

    hihihihi... semuanya sedap rasa teringin2 sangat nak makan... try bgitaw suami nak mkn buah tu dia kata aik22 ngidam ke.. kita ckp tak pun rasa nak mkn jer... kdg2 merajuk gak permintaan tak tertunai... dia pun kata dah pndai merajuk... hhhahah... belajar dengan siapa tu...

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017