CABARAN NOVEMBER #9 BY KATHY R'BAIN

November 12, 2014


http://2.bp.blogspot.com/-neB80auA3YI/VFTgOZ3gY-I/AAAAAAAAKUE/L3YjTKuc-fA/s1600/CABARAN%2BNOV%2B1.png


Hai rakan-rakan blog ekin yang dikasihi  baru berkesempatan update entry ini... sibuk sikit sejak 2 mejak ni...  cabaran yang ke #9 berkenaan dengan novel yang ingin di baca... kalau ikut ekin banyak novel yang ekin ingin rasa ni rasa tak cukup 11 ni... lebih dari 100 buah buku... hihihhihi.. dulu2 masa zaman anak dara duit gaji dalam mesti borong  2 buah novel... novel cinta jer ekin layaan... ni lepas dah menjadi isteri orang minat baca novel ada lagi... dulu ekin suka2 novel yang kisah cinta  kini rasa nak kumpul-kumpul novel keagamaan nak berubah ke arah kebaikan kan... 


#9 11 Buah Novel Yang Ingin Dibaca


1. Raudhah -Ramlee Awang Murshid 
2. Suamiku Encik Sotong  -Syikin Zainal 

SIRI NOVEL ANNA AISYA
3. Inikah Erti Cinta - Que Liyana Shuhaimi 


4. Dia Selalu Ada- Que Liyana Shuhaimi
5. Saya Pujuk Awak, Okey?
6. Jauh Dari Cinta 
7. Nikmatnya Bercinta Selepas Bernikah 
8. Seni Bertengkar Suami Isteri untuk Mengharmonikan Rumahtangga
9.Suamiku Si Tuan Rumah 
10.Kunci Kebahagiaan Rumah Tangga 


11.Betapa Mudahnya Wanita Terjerumus Ke Neraka 

You Might Also Like

2 ulasan

  1. shad pernah baca satu je antara yang cik ash sebut kat atas tuu.. jauh dari cinta-adah hamidah. rating 3/5. hehe

    ReplyDelete
  2. @sha dhira

    owh yeke... best tak... tu la sabar nak memiliki novel di atas ni... hihihihi

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017