Wordless Wednesday #13 | Aksi Nakal Sipol Kasih

February 04, 2015


Wordless Wednesday #13 | Aksi Nakal Sipol Kasih







You Might Also Like

10 ulasan

  1. sama mcm kucing saya pantang nmpk plastik ngan kotak mesti nk masuk

    ReplyDelete
  2. @Farrah MF ha ah suka sangat plastik beg ni... rindu kat dia yang letak WW pic sipol ni... tak sabar nak jumpa dia bulan 4 ni... mesti dah besar jadi jantan... hhahhahaha

    ReplyDelete
  3. kemain selimut lagi dalam tu . huhuu

    ReplyDelete
  4. wahhh...comeynya.. sebiji mcm anak harimau!!! tp saya geli kucing..hehe

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  5. bestnyaaaaaa ada kucing kat rumah.. mmg kucen ske beg n kotak n plstik kan.. pantang tengok hihi..

    CT suka kucing tapi xleh la bela.. bau n bulu dia buat smeput.. kalo main kejap aje nafas mesti bunyi..

    ReplyDelete
  6. @Asya Atienhihihi perangai kucing sama jer kan...

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017