Tonton Online Ketuk-Ketuk Ramadhan 2015

June 20, 2015



Assalamulaikum..
 Hai... reader blog Cik Ash yang di kasihi... seperti biasa sepanjang bulan puasa ni kan rancangan masakan no 1 iaitu Ketuk-Ketuk Ramadhan 2015 dah mula ditayangkan di TV1 pukul 12.30 tengahari hingga 1.00 petang..

So yang mana terlepas peluang nak tengok boleh tengok di bawah yang ekin share. ni...


You Might Also Like

7 ulasan

  1. ha, ketuk2 ramadhan.. mak shad mmg tunggu tiap2 episod.. rancangan ni bukan setengah jam ja ka kak ekin, hehe.. isi tabung nuffnang ke akak.. tesco satu kali..

    ReplyDelete
  2. sempat tengok yang episod kedua jer..

    ReplyDelete
  3. alamak ada abam ekk? :)
    aida lom sempat tgk lagi, cik ash.
    busy terlebih...

    ReplyDelete
  4. Hari ini denagn ummi nazirah :) dpt tgk skejap je :)

    ReplyDelete
  5. ketuk ketuk ramadhan? kenapa bukan ketuk ketuk kuali je hihihih

    ReplyDelete
  6. Assalam ekin,
    peberet gak nengok cerita ketok2 ni kan3

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017