Drama M.A.I.D Full Episode

June 18, 2015

                                            Tonton MAID Full Episode


WATAK PELAKON : Ayda jebat sebagai Noorul , Zul Ariffin sebagai MR.F/Harris,Nina Nadira Naharuddin sebagai Iman,Tasha Shilla Razak sebagai Elisa, Nina Juren sebagai Puan Sri Kirana,Nina Nadira sebagai Zaura, Eizlan Yusof sebagai Tan Sri Hamdan,Hefny Sahad sebagai Haikal



Sinopsis Drama M.A.I.D Astro 2015

Pengembaraan Noorul (Ayda Jebat) ke alam yang serba baru bermula semenjak menjadi pembantu rumah di penthouse mewah seorang lelaki kacak bernama Harris Tan Sri Hamdan (Zul Ariffin), yang cerewetnya mengalahkan nenek kebayan. Meskipun membenci Tuan Harris, akhirnya perasaan cinta dan sayang terhadap Tuan Harris timbul tanpa diduga.




You Might Also Like

10 ulasan

  1. Cerita ni best,,suka tgk Ayda Jebat dgn zul Ariffin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak kurang dgn pelakon tapi tgk j citer best tu layan pun hari abg keje mlm minggu ni dah tinggal abg keje pagi mlm dia suruh picit kaki sampai kita tertido

      Delete
  2. citer gapo lagi ni ? hahaha.. mmg tak tahulah..
    tapi MatPin ni hensem =D

    ReplyDelete
  3. shad tak sempat tengok lagi drama ni.. best tak kak ekin, hehe.. novel dia best jugak ni.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. shad akak kalu ikut minat pelakon tapi jln citer dia best tu akak layanhihihi

      Delete
  4. aida sempat tgk few episode.
    ok la not bad.
    sedang melarang diri sendiri dari terus tgk.
    nanti terjebak, fengsan!

    ReplyDelete
  5. Assalam ekin,
    akak sekarang ni menag tak sempat dah nak layan tv he3

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang

LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME APRIL 2017