Wordless Wenesday #82 | Bunga Kembang 10 Pagi

December 14, 2016



You Might Also Like

14 ulasan

  1. bukan bungu je kembang setaman, gambar pun kembang se page jugak.. heee

    ReplyDelete
  2. dulu ada jugak tanam bunga ni tapi da takda da sekarang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni berbunga kembali tu yg suka sangat.. aritu xde bunga dah

      Delete
  3. oo pokok ni ada je kat umah mil ni ha
    tp pokok ni mmg senang nak tumbuh kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang senang tumbuh aritu xde berbunga ni dah berbunga suka sangat...

      Delete
  4. dlu masa kat kg mak suka tanam pokok ni..macam2 corak dan warna..memang cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah betul memang warna warni suka pulak tengok bunga dia kan

      Delete
  5. Cantik :) Siqah suka tengok bunga tapi tak suka tanam bunga. Malas nak jaga. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah memang cantik suka gak tanam sama la malas nak jaga...

      Delete
  6. Cantik bunga nie..
    pernah tanam kat opis.. Tapi kejap je..
    Tak ada org jaga.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokok ni kena kita jaga kan kalau tak jaga xdenya bunga tu

      Delete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017