Drama Sayang Papa Saya Tak

January 20, 2017


Drama Sayang Papa Saya Tak | Assalamualaikum.. Hai korang semua, apa khabar saya harap semua berada dalam keadaan sihat walafiat ya..

Siapa kat sini layan drama Sayang Papa Saya Tak.. sila angkat tangan.. best drama ni.. sebab saya geram duk tengok baby seri anak kepada kak emma tu nama yaya dan suami nama wan raja.. comel sangat la pandai la dia berlakon..

Kecik-kecik dah jadi artis hihihihii.. aura bidang seni kedua-dua ibubapanya.. tambahan pulak gabungan emma dan hisyam hamid nampak serasi sangat..

You Might Also Like

1 ulasan

  1. aida x tgk pun lg ni.
    oiye? anak sedara emma ler tu kan.

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang

LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME APRIL 2017