Liptick Kat Von D

January 19, 2017

Review Liptick Kat Von D | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar untuk hari ini cik ash harap semuanya sihat walafiat.. 


Pertama kali cik ash menggunakan liptick ini saya sangat suka.. warna sangat lawa.. tak ada terang sangat pakai.. lagi yang best suka tentang liptick dia tahan lama bila pakai.. sesuai sangat la dengan cik ash ni  bila pakai liptick selalu nak lap dengan tisu, tapi dengan  liptick ini lap dengan tisu memang tak tanggal langsung hahahhaha.. kalau basuh dengan air pun tak tanggal kena cuci dengan sabun muka baru tanggal hihihihi...

Cik Ash sangat suka pakai liptick ni tu kadang-kadang pakai hahahaha.. jenis tak minat mekap up sangat.. 

You Might Also Like

4 ulasan

  1. best sebab tak mudah tanggalkan...nak jugak try

    ReplyDelete
  2. Haa ju pun xbrapa mekap ni bagai tp confirm xmissed pakai lipstick =D

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Gambar dengan lipstick nanti jumpa hahahahaha

      Delete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017