Dialog Perbualan Cik Ash & Fathnin Lyana

June 29, 2011

Dialog Perbualan Cik Ash & Fathnin Lyana






Jom2 baca perbualan dialog (phone ) ekin dengan anak saudara yang sangat cerdik,pandai berkata-kata.. siapa lagi fathnin lyana la.. hehhehehe.. memang perbualan ni  tak leh lupa...
masa ni kakak fathnin umur 3 tahun cakap pelat lagi tapi ekin tulis bahasa nak suruh faham.. sekarang kak fathnin dah darjah 2 taw...



CIK ASH 



VS 



FATHNIN


Cik Ash : Hello Fathnin


Fathnin : Hello Cik Ash 


Cik Ash : Fathnin wat apa tu 


Fathnin : tak wat apa


Cik Ash : Fathnin dah makan ke


Fathnin : Dah mkn.. mama cuap.. cik ash...cik ash.. jom2 g main sungsun..


Cik Ash : aduhhh fathnin apa tu sungsun. cik ash x faham la sayang. 


Mama Fathnin: sungsun tu gelengsor la.. 


Cik Ash : owh... hahahhahaha.. gelengsor..ok2 nanti cik ash g perak. cik ash bawa fathnin jln2 key.. 


Fathnin : Ok... Cik Ash.. cik ash... nak duit nak g kfc n g mkn ayam.


Cik Ash: hahahhahahaha.. Terkesima cik ash dengar fathnin mintak duit taw. cerdik la fathnin ni.. dah pndai mintak duit ea. Ok2 nanti fathnin balik raya cik ash belanja kfc taw.. huhuhu.. (ingat ke jnji ni tggu dan lihat la balik raya nanti)


Fathnin : erm..lepas pada tu fathnin bercakap dengan bahasa yg aku x faham apa.. mcm2 bahasa dia guna..( ada  aku dengan mcm korea,cina,jepun,inggeris n apa2 aja2 bahasa yg terkeluar di mulut dia). 


Cik Ash: aduhhhhhh Fathnin cakap apa ni cik ash x fhm la sayang.. hahhahahahha.. aku cuma ya n tidak jer.. lps tu dia suka aku pun suka gak.. 


sekian dari saya.. insyaAllah akan datang ada lagi perbualan ni... hhhahahahah
 photo signature_4.gif

You Might Also Like

2 ulasan

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017