Gambar Artis Korea Sebelum Dan Selepas Pembedahan Plastik

November 08, 2011


Gambar Artis Korea Sebelum Dan Selepas Pembedahan Plastik | Assalamualaikum.. Hai rakan-rakan cik ash semua, apa khabar semua, cik ash harap semuanya sihat walafiat ya.

Sebelum ini cik ash ada buka google terjumpa gambar-gambar artis korea sebelum dan selepas pembedahan plastik.. tengok muka dia orang memang banyak perbezaan kan.. patut la artis korea ni kebanyakannya cantik-cantik kan.
 

So yang mana belum pernah tengok muka pelakon artis korea sebelum meh usha dekat bawah ni hasil carian ekin dekat google


Ah-jung Kim

Su-jeong Lim
Ryeo-won Jeong
Ji-Won-Ha

Ok la korang jumpa lagi nanti, itu saja yang cik ash nak kongsikan dengan korang semua.. hihihihi...












You Might Also Like

6 ulasan

  1. iye eh diorunk wut pembedahan plastik? bkn disebbkn makeup ke? :) jz asking :)

    ReplyDelete
  2. girls generation mmg semua buat plastic surgery...ish3...plastic btul lah artis2 korea ni.....artis lelaki pun ikut jejak....eiiiiiiuuuuu

    ReplyDelete
  3. @Eida Arina


    ha ah artis lelaki pun ikut jejak jugak... hu3

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017