Waduh Demam Chicken Pox Besar2 Ni

October 08, 2012


 selamat petang semua... sudah seminggu ekin demam chicken pox.. macam2 rasa la.. rimas jer bertepek2 bedak ni.... tapi sabar jer la sbb nak baik kan.... cuti MC di lanjutkan sampai hari khamis ni.... kemalrin g klinik doktor cakap demam masih ada lagi sikit tempat bintik2 chicken pox ada yang belum pecah lagi.. ubat klinik n ubat tradisional pun ada guna gak.. seperti minum air kelapa, mandi dengan air rebusan daun semabu, sapu batu kiwi yang telah di gelek2 atas penutup pasu. lepas tu kalau bab makanan ekin memey berpantang sungguh... tak makan makanan bergoreng... ikan bakar menu utama.. mujur ada ma yang bantu ekin masa sakit ni.... terima kasih ma sebab jaga ekin... sayang ma... hehehhe... walaupun anaknya dah besar seorang ibu tetap ambik berat ke atas anaknya bila dia sakit..... seksa jugak kena chicken pox ni;... dalam banyak2 sakit.. sakit ni la yang lama ekin alami.... Alhamdulilah dengan kesakitan buat ekin tabah dengan ujian Allah... hati ekin selalu dekat Allah... manusia di uji pelbagai2 ujian.. semoga diri kita ni tabah mengharunginya... dan tak lupa jugak pada abang hehehe.. banyak bagi ekin semangat suruh ekin kuat... selalu bagi ingatan jangan tinggal solat, selalu dekatkan diri pada Allah... ekin sayang semuanya yang ambik berat pasal ekin...




You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017