Wednesday, August 13, 2014

author photo
Dingdong Dantes Lamar Marian Rivera Secara 'Live' Di TV | Assalamualaikum... Hai korang semua hari ini nak kongsikan berita artis luar negara iaitu Dingdong Dates dan Marian Rivera hihihi. 



Aktres Filipina yang popular dengan telenovela ' Temptation Of Wife', Marian Rivera kini sudah bergelar tunangan kepada aktor popular, Dingdong Dantes pada 9 Ogos lalu. Lebih menarik, Dingdong telah melamar kekasihnya itu secara langsung menerusi rancangan tarian 'Marian', sekali gus meraikan ulang tahun kelahiran Marian ke - 30 yang jatuh pada 12 Ogos lalu.

"Setelah mengenali dirimu buat beberapa lama, ianya jelas bahawa kamulah orang yang saya pilig untuk hidup bersama. Hari ini saya menawarkan diri saya, cinta saya dan seluruh hidup saya untuk kamu. Sudikah kamu menjadi isteri saya?"Ucap Dingdons sambil melutut di hadapan Marian.

Marian yang jelas tidak bersedia dengan kejutan ini hanya mampu mengucapkan 'yes' dan disusuli dengan ciuman. Pasangan ini mula berkenalan sejak kali pertama berkerjasama menerusi telenovela 'Marimar' pada tahun 2007 sebelum bergandingan menerusi dua drama lain iaitu 'Endless Love' dan 'My Beloved'. 


Kredit :MediaHiburan

1 komentar:

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post