Diy Brooch Dari Kain Perca

August 12, 2015

Projek Diy Petang Semalam 


Hai... Selamat Pagi Semua.... Nampak tak pic kat atas tu itu la hasil Diy Brooch Dari Kain Perca yang ekin buat petang semalam tapi pagi ni baru nak share hihihi... 

Ajaknya Brooch ni ekin nak bagi kat sesorang tapi belum siap sepenuhnya lagi ni... kancing kat belakang brooch tak letak lagi sebab gam untuk lekat tak ada pulak ni.. minggu depan baru dapat keluar pergi jalan2 bandar kulim.. 

Siapakah yang bertuah dapat hadiah brooch ni biarlah rahsia deh.. hahahaha macam retis pulak kan ekin ni...nak berahsia kan...
ini entri autopost...



You Might Also Like

33 ulasan

  1. wahh dalam diam ye kak ekin tangan berseni jugak ye
    siapala yang beruntung tu kan
    ohh ye kak ekin sila whatapss ayu ye
    ayu xjumpe no akk la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi boleh la buat sikit2 dah whatsup tu

      Delete
  2. Kreatif...
    berseni...
    aida x pandai.
    tapi minat :-)

    ReplyDelete
  3. Wah, untuk siapakah itu..pandai juga kak ekin buat brooch :) kalau Cik Mimie buat mesti tak jadi..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk siapa biar la rahsia hahaha xde nama brooch utk.sape

      Delete
  4. Wahh. Cantiknya. Pandai kak ekin buat. Hehe. Mimi nok jugok kak! :P

    ReplyDelete
  5. satu je? mmg x de harapan lah nk dapat huhuhhu

    ReplyDelete
  6. siapakah gerangan seseorang yg bertuah tu

    ReplyDelete
  7. cantik tu Ekin.. memang tangan seni jugak Ekin nih..

    ReplyDelete
  8. wah, wah....menjadi jugak tangan ekin ni.
    rumah akak banyak kain perca, tak tahu nak buat apa..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak wat mari kat ekin kain perca tu.hahahahaha

      Delete
  9. peeergh ada bakat terpendam rupanya Kak Ekin ni..
    serious tabik laaa orang bleh menjahit buat benda2 ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bakat terpedam dah lama time mood nk.buat buat la hihihihi

      Delete
    2. hehehe buatla Kak EKin.. ada orang jual kot kat IG..
      dapat gak income..

      Delete
  10. Untuk orang Kulim gak yer... Kreatif laa ^-^

    ReplyDelete
  11. Kreatif lah ekin..lepas nie le amik tempahan..wat pendapatan sampingan..

    ReplyDelete
  12. Cantik2 :) comel sgt brooch tu..pandai kak ekin jahit :)

    ReplyDelete
  13. rajinnya. kreatif. simple tapi menarik

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017