3 Tahun Akhrinya Berganti Baru

April 12, 2016

3 Tahun Akhrinya Berganti Baru



Hai korang semua, alhamdulilah masih lagi diberi kesempatan untuk menulis di blog Cik Ash ni... apa khabar untuk hari sihat ke, harap semuanya sihat ya.. 
selama 3 tahun cermin mata tak bertukar dan tahun ini berganti baru dah.. cermin mata lama guna dirumah yang baru kita pakai masa pergi jalan-jalan hihihihi... 

Alhamdulilah dapat buat cermin mata hasil duit dari Koperasi ekin keje dulu... selebihnya duitnya ekin nak beli handphone baru campur dengan duit churpchurp aritu nanti dapat gak merasa pakai handphone baru..hihihi... handphone murah-murah saja nanti semula2 bila ekin kongsi ya...

You Might Also Like

17 ulasan

  1. salam wah dah pakai baru, yana dulu pun nak buat macamyang lama pakai duk rumah yang baru pakai bila keluar, tapi yana ni pesen bila nak selesakan sesuatu yang kita pakai kena pakai selalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ekin yg baru kalau nak tengok tv pakai.la

      Delete
  2. Replies
    1. yana tu la betul masa mula2 pakai rasa lain gak... nak kena biasa kan gak nanti...

      Delete
  3. dapat yang baru maka yang lama tetap disimpan juga la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg lama masih boleh pakai Hihihihihi

      Delete
  4. Fida tukar spek pun 2 tahun sekali..selagi kanta tak kabur selgi itulah tukar...ni rasanya nak kena tukar dah..sebab benda dkt tengah2 tu dah patah..ganas tak cek!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ekin kes tukar spek ni sebab dah lama sangat guna

      Delete
  5. takpe mata pun nak baju baru jugak., hhher

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihihihi Mata baru tuan nya tetap yang sama

      Delete
  6. wow purple color.. pink mana pink..? keh keh keh :p

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017