Wordless Wenesday #64 | Buat Yang Pakai Cermin Mata

June 01, 2016

Wordless Wenesday #64 | Buat Yang Pakai Cermin Mata



You Might Also Like

12 ulasan

  1. No 3 tu ada buat, tapi jarang. Yang lain tu tak penah buat lagi.. Hahaha

    ReplyDelete
  2. kalau pakai spec hitam kekadang ada buat jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihi.. ada gak la buat kan...

      Delete
  3. Ok nanti mummy check hero kecik dia buat ni ker tak? hehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. check mummy tengok hero ada buat tak hahahhahaha

      Delete
  4. Tapi kalo mummy yg selalu pakai spec hitam ni... ermmm selalau buat no 2 dan 4 je kot.. lain takde... hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekin no 1 hingga 3 duk buat hahahahaha

      Delete
  5. hahahaha..yg ni memang tiap2 saat Fida buat kak..

    ReplyDelete
  6. Memang selalu buat gini..Tambah2 yang no 3 tu.. Bila memandu memang sha suka buat gitu..

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017