Roti Sandwich Goreng

December 09, 2016

Roti Sandwich Goreng | Assalamualaikum.... Hai korang semua apa khabar untuk hari ini ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat..

Ekin bila rajin datang mesti ada saja buat makanan untuk suami dan mak mentua makan hihihihihi... lebihan roti sandwich yang nak dekat habis tarikh ekin buat roti goreng inti dalam tu ekin guna saja bahan-bahan yang ada dekat dapur hihihihihi...

Resepi nanti ekin update semula... lupa dah letak apa hahahahha... biasa lama dah buat roti ni terperam dalam draf jer...


You Might Also Like

8 ulasan

  1. wahh destinasi kita sama la :P just masih duduk dlam draft ..hihihi.. btw good luck cik ash

    ReplyDelete
  2. dari kita buang..better buat mcmnie kan ekin..;p

    ReplyDelete
  3. lapar pulak tgk petang2 ni haha

    ReplyDelete
  4. Sedap gak buat roti goreng macam nie..
    Janji rajin je kan Ekin..

    ReplyDelete
  5. Kalau letak sardin dalam tu pun sedap jugak kan kak ekin?

    ReplyDelete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017