Terima Kasih Anies | Tudung Aidijuma

October 24, 2015

Terima Kasih Anies | Tudung Aidijuma


Assamulaikum semua..
Hai bersiaran lagi kita untuk hari ini.. alhamduliah hadiah menang Tudung Aidijuma Giveaway By Anies telah selamat sampai pada 22 Oktober 2015 pukul 12 lebih gitu sampai..  posman suka hahaha berturut-turut poslaju mari hantar barang kat rumah ni.. posman ni jenis malas terus tak macam sebelum baik hati turun hahaha... 

Tudung Aidijuma koleksi yang kedua ekin boleh hadiah dari Giveaway yang pernah ekin join dan merupakan tudung yang ke 8 ekin dapat hasil join giveaway sebelum ini.. tudung tu ada ekin dapat kat instagram dan blog hubby pernah menang Giveaway dapat 2 helai..

Alhamdulilah rezeki ekin banyak menang giveaway.. terima kasih kepada semua yang memberi hadiah kepada ekin.

You Might Also Like

23 ulasan

  1. Alhamdulillah murah rezeki ye . Congrats !

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah tahnia murah rezeki dgn blog

    ReplyDelete
  3. Wuit... ekin... tahniah...

    Haha.. kalo dh menang sampai 12... hebat sgt tu..
    Bak mai 2 helai kt cheq...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihihi... byk dah ekin dapat hasil blog ni... nanti akan ada satu entri khas..

      Delete
  4. Fuhh! Tak yah beli tudung macam ni! Kumpul hadiah GA je :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. murah rezeki ekin.. Tahniah..

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017