Maharaja Lawak Mega 2017

February 11, 2017

Maharaja Lawak Mega 2017

Assalamualaikum.. Hao korang semua apa khabar semua, ekin harap semuanya berada dalam kedaaan sihat walafiat.

Maharaja Lawak Mega 2017  kini kembali lagi dengan menampilkan gabungan barisan kumpulan pelawak lama dan baru yang akan menemui peminat nanti.. MLM 2017 akan ditayangkan di Astro Warna & Astro Mustika HD siaran akan bermula pada 17 Februari 2017 pada hari jumaat jam 10 malam. Tema Maharaja Lawak Mega 2017 tahun "Empayar Lawak". 

MLM masih mengekalkan format yang sama seperti sebelum ini iaitu sistem pemarkahan dikekalkan dengan format 70 perratus daripada juri tetap dan baki 30 peratua lagi adalah hasil undian daripada penonton. 

Antara peserta Maharaja Lawak Mega 2017 adalah seperti di bawah :- 

1. Bocey 

                   Fad, Abam dan Achey

2. Shiro 

                        Ajak & Shahrul 

3. Zero 

                         Atu, Sharif dan Syaiful 
   
4. Joras 


5. Puteh


6. Nice 

7. Abioso



 8. Danial

9.Dzawin

10. Hobit 
 

11. Mad

12. Mamu

13.Masin

14. Pistol 


15. XOXO


Tak sabar nak tengok Maharaja Lawak Mega 2017 ni... rancangan febret MIL dan suami ekin ni.. siap gelak dia tengok hihihihi.. ekin tumpang sekaki layan gak.. 

You Might Also Like

3 ulasan

  1. Ramai muka baru. Tahun lepas pun tak tengok

    ReplyDelete
  2. Sha kalau tengok pun sebab pengacara je.. hehehe..
    Tapi tak ada channel nie.. tunggu keluar online jelah nanti..

    ReplyDelete
  3. aida x tgk live.
    takde warna :)
    tgk kat utube jer pastu...

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017