Thursday, February 9, 2017

author photo
Panduan Tingkatkan Follower Instagram & Letupkan Jualan Di Instagram | Assalamualaikum...Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya sihat walafiat.. ekin curi masa update blog.. loni duk jaga MIL tak berapa sihat tu yang jarang update blog..


Kini dah masuk tahun 2017 trend tingkatkan follower dah tak macam dulu, masa dulu kos untuk buat iklan di Facebook satu klik anda boleh anda boleh dapat dengan nilai 1 sen, tapi sekarang kos facebook dah mahal nak dapatkannya mungkin hanya dalam mimpi sahaja.

Nak buat iklan percuma di facebook? Tinggal harapan sahajalah, kadar capaian (reach) bagi setiap post di facebook kini sangat sedikit. Jika anda mahu post anda dilihat oleh ramai orang,anda kena bayar.

Jika dulu,orang suka sembang lepak & borak-borak dekat Facebook Group, tetapi sekarang tidak lagi.. dengan kadar capaian yang sangat rendah dan dipenuhi dengan pelbagai iklan...

Orang dan mula berpindah ke instagram sebagai tempat mereka berkumpul dan berinteraksi mereka.



Ebook ini dipakejkan khas untuk mereka yang ingin tingkatkan follower yang targeted,aktif & real di Instagram. Ebook panduan ini ditulis oleh Mr. Nigel Ong. Dengan ini ekin memperkenal sebuah Ebook Panduan Tingkatkan Follower Instagram & Letupkan Jualan Di Instagram dekat bawah ni.

Jom DapatKan Sekarang Ebook INI... 

This post have 5 komentar

avatar
sitirohaida delete February 9, 2017 at 9:25 AM

macam bagus je ni...follower insta pun asyik turun naik je

Reply
avatar
Azwar Syuhada delete February 9, 2017 at 11:08 AM

Cik ash mehh la follow ig kita, @azwarsyuhada

Reply
avatar
Cik Ash delete February 9, 2017 at 2:26 PM

tu la kena dapatkan ebook ni nak naikkan follower IG..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post