Thursday, August 24, 2017

author photo
LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve Lancarkan Aliran Darah Semasa Beraktiviti Lasak | Assalamualaikum, Hai korang semua apa khabar, saya harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat,.

last Premium Calf Compression Sleeve 

Pada entri kali saya ingin memperkenalkan Premium Calf Compression Sleeve untuk kegunaan ramai yang mula melakukan aktiviti sukan seperti berlari, berbasikal, mendaki,angkat berat dan banyak lagi..  Akitiviti yang saya sebut itu memerlukan sokongan tambahan pada kaki, terutamanya betis kita ni, So saya cadangkan dengan anda harus memcuba LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve ini..




LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve ini  diperbuat daripada Nylon dandijahit dengan jahitan yang berganda-ganda  dan sangat kemas.  Kenapa dijahit dengan jahitan yang berganda? Ini kerana Nylon perlu dijahit berganda untuk menghalangnya daripada berlakunya kerosakan pada fabric Nylon tersebut walaupun digunakan secara lasak. Selain itu juga LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve merupakan elastic fir item dan boleh memberikan tekanan pada betis anda untuk melancarkan perjalanan darah di betis anda.

di hadapan

Belakang

LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve sangat mudah digunakan tidak ada yang menyakitkan bila saya memakainya sangat selesa taw, selama beberapa minggu mengunakan LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve teruja pakai sebab terasa lenguh di sekitar betis agak kurang la sikit sebab tidak termenekan sangat betis apabila buat kerja rumah yang agak lasak ke… hihihihi.



LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve ini didatangkan dengan 2 saiz  yang berbeza iaitu saiz M dan L. Kedua-dua saiz ini mempunyai panjang yang sama tapi ada perbezaannya pada lingkaran atas dan bawahnya sahaja yang memang memberikan keselesaan kepada si pemakai nanti. Saya sangat menyukai LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve kerana fabriknya yang sejuk bila pakai tak ada rasa panas pun, best sangat pakainya, saya memilih saiz L untuk kegunaan saya disebabkan saiz betis saya ni agak terlebih-lebih bambam hahahaha.. Mujur la masa pakai tu muat tak bergerak langsung kemas n ketat di betis best sangat.. buat aktiviti lasak dalam rumah jer hahahaha.. kiranya bersukan la juga kan..


Ok la setakat ini dulu saya memperkenalkan produk LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve kepada anda, so kepada anda yang aktif dengan aktiviti bersukan dan lasak saya syorkan anda harus mendapatkan LASTS™ Premium Calf Compression Sleeve segera untuk kegunaan anda untuk melakukan aktiviti outdoor di PTT Outdoor iaitu  laman web yang menjual Peralatan Untuk Aktiviti  Outdoor di Malaysia banyak lagi produk yang saya tengok ada di jual di sana seperti untuk kegunaan Travel, Cyling, Fitness dan running. Jom cepat-cepat pergi terjah sekarang di web dekat bawah ini !!!!

Untuk maklumat lanjut sila layari :-

Website

Facebook

Instagram






This post have 3 komentar

avatar
el delete August 24, 2017 at 11:46 AM

tula kdg2 lau lama x exercise tu..sure bahagian betis jd mangsa kesakitan...pakai ni bolehlah kurangkan kut ye

Reply
avatar
Jueliza Jamani delete August 24, 2017 at 5:53 PM

mcm panas kan.. mesti beshhh heheheheh

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post