***HoLIDay Di JoHoR BaHrU***

April 17, 2011

  ***HoLIDay Di JoHoR BaHrU*** | Assalamualaikum.. Hai kawan-kawan ekin semua, ekin nak tulis coretan pasal perjalanan ekin ke johor bharu selama 6 hari tak dapat  ekin lupakan. 

Banyak kenangan masa tu taw.. firsr sekali ekin nak bagitaw cerita pasal malam 12hbln tu .. malam tu pukul 8.40mlm ekin,aboh dan ma naik KTM dari wakaf bharu ke JB sentral... perjalanan ke sana mengambil masa selama 14 jam taw.. yang paling syok masa dalam KTM ekin dapat tempat yang boleh tidur tu... aboh ambik tempat tidur VVIP.. ada la ekin snap pic kenangan ekin di atas keretapi tu, tapi muka ekin masa sangat comot hihihihi.. 

Alhamdulilah....ekin selamat sampai di JB Sentral......fuyooooooooooo....cantik tmpt KTM JB ni.....sekali imbas mcm singapore pulak...tapi sayang ekin  tak berkesempatan nak ambik pic pulak....dua2 tangan tengah bawa beg....jadi  bibik beg pulak....hahhahahahahhaha..... lepas tu pemandu dato pun datang ambik kami bertiga ke hotel Jadly... selesa duk kat hotel tu.....asyik makan n tido keje ekin masa duk dlm hotel tu....hahahahhahaha....ada la sikit2 pic2 kenangan ekin kat hotel tu......



Aktiviti ekin dihotel bila waktu boring datang ekin candip la pic hihihihihi, boring 
taw duk asyik tengok tv dan tidur jer keje ekin masa kat hotel, apa lagi yang melagam la aku depan kamera handphone yang murah jer.. picture dia sangat puas hati la jugak.. 

Eh lupa pulak ada jugak pic sekitar perkahwinan cik safura HQ...sempat la jugak ekin ambik dia nikah n bersanding.....malam tu ekin g jalan2 kat plaza angsana....pic tak  banyak yg ekin ambik.....malu la nk ambik....hahahhahaha
Last2 ekin nak tulis....ni pasal flight yang ekin  naik......1st time naik flight takutnyaaaaaaaaa....ekin banyak berzikir n berdoa moga2 selamat sampai ke kelate....masa mula2 flight berlepas...hanya allah yang tahu macam ner perassan ekin masa tu ,benge telinga dan macam-macam lagi la... ni ada sikit pic kenangan ekin naik floght ... mesti korang akan ekin ni darat kan.. 





You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017