Review Blog Ayah Rie a.k.a En Suami

October 06, 2014

Review Blog Ayah Rie a.k.a En Suami         

hai pembaca blog ekin update lagi hahhahaha... biasa bila idea nak menulis datang kan.... ni nak bagitaw suami ekin jeles dengan ekin sebab ada blog dia pun nak berblog gak hihihi.... sesiapa yang ingin mengenali blog en suami ekin jom la singgah ke blog Ayah Rie hasil header blog tu ekin buat promote sikit hahhahah.. kenapa blog ni dinamakan Ayah Rie sebabnya blog ekin Cik Ash so blog suami di letak ayah rie.. hihihi.. nama Cik Ash dan Ayah Rie nama pangglilan untuk anak-anak saudara ekin... anak-anak saudara belah suami panggilan lain pulak jadi Pak Su dan Mak su... hihihi... suami ekin anak bongsu kan tu jadi panggilan macam tu... ...duk kat sini bukan anak saudara jer yang panggil jiran2 pun sama panggil macam tu.. Selamat Review Blog  Ayah Rie dan nanti jangan lupa follow blog suami ekin... hihihihi



You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017