‪#‎Throwback‬ Pelamin Wedding

October 15, 2014

‪#‎Throwback‬ Pelamin Wedding 

Malam ni rasa nak imbas kembali pelamin wedding masa 29 Mei 2014  aritu...Pakej pelamin dan bilik ekin tempah dengan Kak Long Bridal yang sangat sporting...  mekap up pun comel nampak lain jer masa wedding sampai abang tak kenal yang mana kita masa malam akad nikah.. hihihi... ramai yang kata naik seri pengantin . Alhamdulilah  dah dekat nak masuk 2 tahun  ekin dah jadi isteri en suami. sekejap jer rasa kahwin tapi rasa macam baru jer... doa2kan ekin n suami dapat baby yang comel-comel nanti... 

You Might Also Like

0 ulasan





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME 2017