Selamat Hari Lahir Abang

December 07, 2014

 Hari ini merupakan hari lahir abang... semalam dah ucap tepat2 jam pukul 12am kejut abang bangun tidur... hihihihi... tahun ni  first abang sambut hari lahir sebagai suami kepada sayang ... sayang sangat-sangat kat abang... semoga kita akan lalui susah senang bersama hingga akhir hayat... semoga kita di limpahi rezeki dan cepat2 dapat baby.. hihihi




                                                             Khas untuk suami tercinta..
                                                                    Selamat hari jadi, 
                                          Semoga panjang umur dan dmurahkan rezeki, 
                                         Semoga hidup sentiasa dirahmati ALLAH S.W.T, 
                                                 Semoga menjadi suami yang terbaik, 
                             Semoga menjadi seorang suami yang tak lupa tanggungjawab, 
                               Semoga kita selalu bersama didalam susah ataupun senang, 
                                   Semoga ikatan perkahwinan kita kekal sepanjang hayat 





~ Ya Allah, panjangkan lah umur suamiku, agar dapat kami bersama-sama mendidik Anugerah dari-Mu  & meniti usia tua bersama. Ya Allah, berikanlah nikmat kesihatan yang baik untuknya agar dia dapat mencari rezeki buat kami sekeluarga & melindungi kami sekeluarga.. Ya Allah,Kekalkanlah HATInya hanya buatku hingga ke Jannah & lindungilah suamiku daripada segala tipu muslihat dunia ni. Amin ~








You Might Also Like

14 ulasan

  1. Selamat ulangtahun kelahiran..moga sentiasa berbahagia dunia dan akhirat. .

    ReplyDelete
  2. happy birthday kepada encik suami yer ;)

    ReplyDelete
  3. moga cik ash dan asben bahagia hingga ke akhir hayat :)
    salam besday kpd asben cik ash ye :)

    ReplyDelete
  4. wah, mesti masak special ni..semoga dipanjangkan umur dan jodoh kalian!

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir buat cik suami semoga berbahagia dan berjaya dunia akhirat.

    ReplyDelete
  6. @faezah jalil
    hihihi masak gulai lemak kuning ikan kering jer... abang teringin lauk tu jer... kek pulak ekin xpndai nak buat huhuhuhu... anak saudara abg bagi kejutan bawa mari kek pelangi dia buat.... ekin nangis haahhaha terharu sangat...

    ReplyDelete
  7. @adianiez AIDA terima kasih aida.. inshaAllah nanti ekin bagitaw...

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017