Terjaga Dari Tidur Terus Blogwalking Blogger

December 16, 2014


Terjaga Dari Tidur Terus Blogwalking Blogger




Terjaga awal dari tidur nak tidur balik lambat la sikit... lagi berapa jam lagi nak bangun buat sarapan dekat abang.. nak tidur balik takut terlajak pulak lewat bangun nanti... baik buat keputusan tak yah tidur huhuhu... kita blogwalking blog dulu... ok ekin nak mintak maaf pada blog2 yang kena komen pukar ya.. hihihi...



 photo signature_4.gif

You Might Also Like

12 ulasan

  1. @Cikgu Norazimah

    hihihi semangat bw jap je... abg suruh tidur hahahhaha... kena paksa tidur la....

    ReplyDelete
  2. @Mad Parihh

    hihihi... kak ekin kena paksa tidur..huhuhu... tak terjaga dah huhuhu

    ReplyDelete
  3. mama ni nak blogwalking payah sangat.. sebok betul, kalah pm.. ni ada masa terluang mama buat selagi terdaya

    ReplyDelete
  4. @Khai♥Rin : anies
    hihihihi... tu la dengan blog ni memang xleh tinggal.... kalau hari abg cuti xleh nak buat2 apa dia guna lappy... bergelisah xleh update... hahhahaha

    ReplyDelete
  5. @Mama Niza
    faham2 mama kan ibu mesti la sibuk..mcm ekin xde anak lagi ada masa terluang ni tu yang blogwalking...

    ReplyDelete
  6. @mama 3farhanah

    semangat di suruh tidor gak akhirnya.. hihihi

    ReplyDelete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME 2017