Drama Tanah Kubur Musim ke -14

August 10, 2015

Drama Tanah Kubur Musim Ke-14


                    
Hai semua.. apa khabar sihat ke... hari ini ekin nak bagitaw peminat drama Tanah Kubur kembali lagi musim ke -14 menemui penonton Setiap Jumaat 7.30 mlm.


Drama Tanah Kubur banyak menceritakan tentang balasan setiap perbuatan yang dilakukan samaada perbuatan yang baik atau sebaliknya,



You Might Also Like

21 ulasan

  1. Replies
    1. Cerita yg banyak memberi pengajaran tu...

      Delete
  2. Kiranya Tok Adi dah kembali lah ni :)
    Get well soon, Ekin. Jangan lupa rehat cukup2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup kak tok adi dah kembali hihihi... insyaAllah kak..

      Delete
  3. Owh macam nie dramanya... kena tengok nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena tengok tu zumal best buat kita insaf tengok

      Delete
  4. Dah ada musim baru ye.. xdan tgk jumaat lepas :)

    Get well soon Kak Ekin :)

    ReplyDelete
  5. suka follow tanah kubur ni...byk pengajaran

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekin start follow masa tok adi dgn fauziah nawi masa tu muda lg tok adi... hihihi

      Delete
  6. tak sihat? jaga kesihatan ye Ekin...sis JM semalam seharian cirit birit harap2 hari ni dah ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup akak tak sihat start dengan demam, sakit kepala,sakit gigi, sakit dada kdg2... dah ambik darah nak chek sakit apa tggu keputusan nanti... chek dua jns sakit tyroid n ketumbuhan apa entah...

      Delete
  7. sgt suka citer tanah kubur :)
    muhasabah diri...

    ReplyDelete
  8. sgt suka citer tanah kubur :)
    muhasabah diri...

    ReplyDelete
  9. sy dh lama xtgk drama ni...kdg masa tayangan xkena dgn masa kita kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo... tu la... ada ulangan malam mesti kak D dah tidur hihihi

      Delete
  10. teringin nak tengok..tapi umah tak ada astro...so boleh dengar je orang citer

    ReplyDelete
  11. akak pon suka sangat tengok cerita ni..tp jenuh berebur remote ngn anak nak tgk kartun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la budak2 kartun tak boleh dipisahkan

      Delete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017