Harap Maaf Buat Semua

September 15, 2015

Harap Maaf Buat Semua



Hai korang.. malam ni cik ash update blog untuk bagi taw bermula 10 september 2015 aritu blog cik ash tak dapat nak update macam selalu.... nak blogwalking pun tak leh dah kerana internet streamyx dan telefon rumah cik ash tak dapat digunakan lagi disebabkan wayar KABEL telah dicuri oleh manusia yang tidak bertangungjawab menyusahkan orang la...

Cik Ash update guna data maxis untuk berapa hari jah tak boleh nak guna sangat nanti terlebih had pulak lebih limit .. masalah kabel ini tak taw berapa lama nak selesai mungkin 2 minggu berbulan2 kut...

Cik Ash mintak maaf taw cik ash tak dapat blogwaking kat blog korang buat masa ini... insyaAllah nanti internet dah pulih cik ash akan mengebom blog korang hihihi... mesti lama tak update dan blogwalking ini ada yang rindu cik ash kan hahaha... sebabnya queen of typo menyepikan diri komen pukalnya...  miss u to sahabat alam maya...

Cik Ash undur diri dulu.... haraf maaf kalau ada salah silap ya...terima kasih kepada yang memberi komen kat blog ini buka blog komen hampir mencecah angka 100  terkejut tengok taw tu baru beberapa hari tak on9...


You Might Also Like

22 ulasan

  1. Tak apa..setelah semuanya pulih..meriahkan semula blog dengan entry2 ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah dah kembali berblog ni hihihi

      Delete
  2. Semoga dipermudahkan untuk Ekin berblog semula nanti...

    ReplyDelete
  3. lahai, kabel kena curi kaa.. patut tak nampak kak ekin online.. tak pa, kasi rehat dulu puas2, nanti internet dah ok, marathon ya.. :D

    ReplyDelete
  4. sama la..area saya pon salu org curi kabel..hehe sabo bbyk la ye..

    Singgah2 blog sy ye..

    ReplyDelete
  5. salam singgah ye ekin

    Saya dapatkan air bersih dan jimat bil elektrik. Jemput baca sharing saya AIR BERSIH , BIL ELEKTRIK JIMAT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam insyaAllah nanti saya singgah

      Delete
  6. Cepat kembali berblogging ya ekin

    ReplyDelete
  7. bila internet dah up terus tak cukup tangan eh nak bom... keh keh keh...

    ReplyDelete
  8. patut laa lama tak kena bom ngan ekin..

    ReplyDelete
  9. 6 hari je kan...sib baik bukan 2-3 bulan..jika tak mesti Ekin dah lupa kitaorang heeee

    ReplyDelete
  10. Nanti dah ok boleh bw macam selalu tau Kak Ekin..:)

    Tmpat Cik Mimie pun selalu kabel kena curi..tp dorg cepat baiki la :)

    ReplyDelete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017