Selamat Pagi Jumaat

December 25, 2015

Selamat Pagi Jumaat


Assalamulaikum
Eh sekejap jer rasa dah hari jumaat kan.. hari ni merupakan jumaat terakhir di tahun 2015.. begitu pantas jam berpusing -pusing membawa pergi tahun 2015 tak lama dah nak masuk tahun 2016 kan...misi untuk tahun ni pun belum tercapai lagi.. 


Selalu berzikir hari jumaat dengan bacaan 
"Ya Allah" pada bila-bila masa.. insyaAllah selamat beramal kawan-kawan ya. 

You Might Also Like

9 ulasan

  1. Salam jumaat ya CA amat cepat masa berlalu..dikatakan hanya orang beriman ( sesiapa ) dikalangan kita yang boleh rasa kan cepatnya masa berllau. manakala yang tidak diberi rasa itu amat merasakan lama nya sehari berlalu..( ada saya dengar dan membaca)subahanallah

    ReplyDelete
  2. Selamat hari Jumaat, Ekin. Cepat benar masa berlalu kan. Tahu2 nak 2016 dah :)

    ReplyDelete
  3. Salam jumaat jugak, Cik Ash...lama kita xdtg melawat sini....tuan tanah sehat ker? pekabo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam jumaat Siti..alhamdulilah baru lps sihat ni

      Delete
  4. hari terakhir di tahun 2015.. sedar tak sedar, dah hampir setahun lagi kita bernafas...

    ReplyDelete
  5. Semalam haru jumaat terakhir.. sedihnya.

    ReplyDelete
  6. JUmaat terakhir untuk tahun 2015...
    Minggu nie dah masuk tahun 2016 ari Jumaat...

    ReplyDelete
  7. moga Allah panjangkan umur kita utk ke jumaat pertama 2016 ye :)
    in shaa Allah...

    ReplyDelete
  8. Assalam ekin,
    sekarang masa memang cepat berlalu kan3
    ni sok dah jumaat balik he3

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017