Selamat Pagi Rabu

January 13, 2016

Selamat Pagi Rabu


                            

Hai, selamat pagi sahabat semua... apa khabar untuk hari ini... selamat berkerja kepada yang berkerja.. alhamdulilah masih diberi kesempatan untuk menulis entri pagi ini.. 

13 hari dah di bulan Januari begitu pantas masa berpusing-pusing kan.. sekejap jah ni... dah tak lama nak bertambah angka umur... tua dah la lepas ni... tahun ni banyak sepupu kahwin.... bulan 2 sebelah ma, bulan 3 sebelah aboh dan bulan 9 sepupu abang.... 

Harap cuti abang diluluskan la nanti... boleh balik lepas rindu ko kelantan hihihi... terasa rindu kelantan sangat ni rindu nak makan nasi Kak Wook la... nasi kukus la dan macam-macam lagi makan yang ada di kelantan... 

Tu baru 1 tahun lebih duk jauh dari kelantan.. kalau 10 tahun macam  ner la.. jangan nanti mengandung nak mengidam makan makanan kelantan sudah la...hahahhaha...ok itu saja yang ekin tulis... siapa pandai bab edit blog...boleh taw bayaran cas untuk di edit kena berapa boleh..

You Might Also Like

13 ulasan

  1. Selamat pagi kak ~~

    hehehe.. dok lelama nanti, dah tak rindu makanan kelate doh.. heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihi... lelama makan nasi kandar

      Delete
  2. moga2 cuti abe ekin diluluskan
    jgn lupa nk kirim budu ngan kopok lekor hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap diluluskan la... kalau kita kempunan la hahahhaha

      Delete
  3. dah duk kedah 6 tahun ni pun kira tetap rindu makanan kat ipoh kak. mana nak sama dengan makanan tempat kita kan. lidah merasa makanan sana dari lahir lagi dah sebati hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la tekak ni masih lagi nak makanan mek kelantan... kalau ic xdenya ic kelate...

      Delete
  4. ala ekin..memula memang cmtu..macam akak laa klu blk kg duk atur kedai..dekat2 nak hbs cuti baru makan masakan mak..hehehe

    ReplyDelete
  5. Sejauh mana pun merantau tempat jatuh lagi dikenangkan ekin...

    ReplyDelete
  6. Sy pun dah rindu kwnW dgn makanan kat kelate tu kakkk..

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017