Selamat Pagi Sahabat

January 12, 2016

Selamat Pagi Sahabat




Hai, selamat pagi sahabat blogger... apa khabar untuk hari ini.. sihat ke... alhamdulilah diberi kesihatan yang ok lagi dengan cuaca yang panas sekarang sedang berlaku di Utara kan... terasa tekak ni perit sikit... jaga kesihatan ya yang mana tempat yang ada berlaku macam di tempat ekin... banyakkan minum air masak taw..


hari ini insyaAllah akan menjalankan blogwalking blog yang terpilih untuk ekin jalan-jalan... siapa yang kena serangan BOM tu harap maaf la ya... hihihi.. 
 korang dah sarapan ke.. ekin belum lagi... minggu ini ekin ada tugas menghantar anak saudara sekolah PASTI tunggu van di depan rumah jah... tak ada anak pun ada tanggungjawab jaga anak saudara yang berumuer 6 tahun..

itu saja untuk pagi ni... tunggu entri seterus nanti... hihihi...



You Might Also Like

6 ulasan

  1. takpe kak ekin. mana tau dengan pengorbanan kak ekin tu Allah balas dengan dapat anak kembar pulak nanti kan? amin amin ;)

    betol, skang panas betoi. time panas2 cm nie mesti terfikir nak beli ekon je huuuu

    ReplyDelete
  2. Wahhh nak lancar serangan bommm tuuu.. Hati hati semuaaa kihkihkih

    ReplyDelete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017