[OFFICIAL TRAILER] The Other Side Of The Door: It Was NEVER Meant To Be Opened

February 21, 2016


Hai, anda peminat cerita genre seram,ni ada satu cerita yang akan berada di pawangan pada 25 Februari 2016 ini... ekin hanya promo jah bab cerita ekin takut la hahahhaha... dekat bawah sedikit sinopsis kisah cerita seram ni



Sinopsis The Other Side Of The Door 
Genre : Horror/Thriller
Director : Johannes Roberts
Stars : Sarah Wayne Callies, Jeremy Sisto, Javier Botet, Sofia Rosinsky, Logan Creran

Satu keluarga bahagia telah bercadang untuk berpindah ke rumah berdekatan sebuah pulau, tapi malangnya sebuah kemalangan berlaku dan terus meragut nyawa seorang dari ahli keluarga mereka, Oliver.

Maria, ibu kepada Oliver berusaha untuk menyampaikan kata2 terakhir kepada Oliver.. Hidupnya jadi agak tertekan dan dia meminta bantuan seorang wanita paranormal di sebuah bangunan yang usang... Di situ, mereka melakukan pelbagai ritual..

Akhirnya Maria dapat bercakap dengan roh anaknya di sebalik pintu rahsia yang ada di bangunan itu.. Maria dilarang untuk membuka pintu rahsia itu walau apapun berlaku tapi kerana degil, dia buka jugak...

Akibat daripada itu, keluarga Maria menjadi lebih kalut...  Jelmaan hantu dan roh Oliver ingin membunuh Lucy iaitu anak perempuan kepada Maria...

Apa yang akan jadi pada Maria dan Lucy? 

Hah sebelum korang nak  tengok di pawangan apa kata kita tengok dulu 
[OFFICIAL TRAILER] The Other Side Of The Door: It Was NEVER Meant To Be Opened ya.. serammm terkejut saya hahahhaha... nasib baik tengok siang hari kalau malam takutnya

You Might Also Like

3 ulasan

  1. Pergh!! menakutkan.. hehehe..
    Samalah, x berape berani nak tengok.. sebab tu sha rajin membaca je.. Kalau tengok, boleh gugur jantung..

    ReplyDelete
  2. mesti jantung dup dup tengok ni haaa. kalau tengok kat rumah boleh jugak sorok2 blkg bantal. kalau dekat wayang huwaaaa mana nak sorokkkkk

    ReplyDelete
  3. Tak minat nak nonton citer horor ni.huhuhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017