Kebabom!!!! Datang Serang

March 31, 2016

Kebabom!!!! Datang Serang 



Hai,selamat malam.. baru buka blog malam ni terkejut tengok 52 komen kat blog.... ni pengebom yanng datang menyerang blog ekin... nasib baik belum tutup kedai lagi hahahaha......

so tengok la siapa pemilik pegembom yang datang ni.. 











Terima kasih sis JM datang menyerang kat blog cik ash ni.... so sesiapa yang ingin mengenali sis JM blog p ke blog http://jarimanistravel.blogspot.my/


You Might Also Like

16 ulasan

  1. Replies
    1. Dia mengamuk mengekalkan kedudukan hihihi di saat akhir

      Delete
  2. JM tu kalau diam diam sungguh..kalau sekali dia muncul..habis satu negara dia teroka kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la semua entri kat blog dia selongkar

      Delete
  3. JM memang kaki boom pun...sapa tak tahu..hahahhaha :P

    ReplyDelete
  4. Tapi memang terbaekklahh rajin support blog kengkawan..cyg JM!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul mummy sis JM terbaikkksangat

      Delete
  5. Haha banyaknya. Nampak lah gigih semua hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la gigih semis sis JM nak komen

      Delete
  6. Wah,wah...JM ni tak habis-habis hobinya menyerang blog orang, hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal terkejut tengok sekali dia bom

      Delete
  7. 52 tuuuu. tak mampu kita hihihihi

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017