Thursday, May 26, 2016

author photo
Sample Free Kleenex Ultra Soft Wet Toilet Tissue



Hai korang semua, apa khabar untuk hari ini... Sihat ke.. So hari ini ekin nak share dengan korang ekin ada dapat sample free Kleenex Ultra Soft Wet Toilet Tissue yang ekin request ada sebelum ini iklan yang Jihan Muse tu masa tu la ekin request rasanya dah lama sangat sample free dah lupa dah bila... perasan tak ekin dapat empat benda ni biasa la kan satu guna nama abang satu lagi nama ekin hahahahaha...


Kleenex Ultra Soft Wet Toilet Tissue  ini merupakan satu satunya tisu tandas saidina yang berada di pasaran dan ia membantu memberikan sentuhan yang lembut dan sangat istimewa. Pasti ia memberi pengalaman baru yang menyegarkan dalam kediaman rumah kita kan. 

Nantikan review daripada ekin tak lama lagi ya.. Bila nak review tu tak pasti lagi sebab jarang keluar g pekan kulim sebulan sekali baru shopping nya. Lagi pulak rumah ekin tandas yang biasa tu saja.. Kalau ekin pergi keluar pergi bandar kulim nanti ekin ambik peluang nak cuba benda ni hahahahaha harap ingat la ya.. 

Ok itu saja ekin nak share dengan.korang Hihihihihi.. Bye semua.. Ekin undur diri di dulu maaf kalau ada salah dan silap semasa menulis.. 





This post have 4 komentar

avatar
SIQAHIQA delete May 26, 2016 at 8:30 AM

Siqah tak pernah beli lagi nie. Nak kena cuba jugak nanti.

Reply
avatar
el delete May 27, 2016 at 9:53 AM

pakai tisu kleenex ni sure teringat kat jihan kan kan kan hahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete June 8, 2016 at 1:50 PM

Ekin tak beli dapat sample free hihihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete June 8, 2016 at 1:51 PM

Hahahahaha betul tu memang terigat la

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post