Nasi Impit Goreng

July 28, 2016


 Nasi  Impit Goreng | Assalamualaikum , Hai korang semua apa khabar hari ini sihat ke semua, harap sihat la ya.  Ni ekin ada nak khabar kalau lebihan  nasi lmpit yang tak habis dimakan tu jangan dibuang taw kita boleh di kitar semula taw..  Sangat mudah dan senang sangat resepinya.

Hari raya pertama  aritu ekin ada  buat nasi impit lepas  tu ada la lebih ekin sayang nak buangkan tu yang datang idea nak masak nasi impit goreng ni.  Ekin guna saja bahan-bahan yang ada siap ekin tumis sebelum  ini lebih goreng bihun masa raya kedua aritu hihihihi.

Ibu dan suami makan nasi impit goreng yang ekin  buat mereka berdua kata sedap juga nasi 



You Might Also Like

8 ulasan

  1. samalah..kalau tak habis,mesti buat nasi impit goreng..lagi sedap kan

    ReplyDelete
  2. tulah k.el pun tingin nak try buat ni

    ReplyDelete
  3. waaaa...dapnya ekin ...kreatif , ekin . boleh lah nadia try nanti bila ada nasi impit yang tak habis di makan =) ... yq sharing dear

    ReplyDelete
  4. Ada niat nak buat tapi asyik lupa jer..

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017