Thai Food Festival Kedah

July 29, 2016

Thai Food Festival Kedah | Assalamualaikum.. hai semua..agak lewat update blog sejak dua mejak ni... keadaan masih belum pulih lagi.. batuk dan selsema masih tak ok lagi.. ekin nak bagitaw kepada orang kedah yang berdekatan dengan KULIM boleh la memeriahkan Festival Thai ini yang berlangsung pada 29 Julai 2016 hingga 7 Ogos 2016 di Dataran Sejahtera Kulim Kedah, dekat mana ekin dapat info di Padang Awan Kulim kalau tak silap ekin... maaf kalau ekin tersilap ekin pun baru 2 tahun duk kedah ni tak kenal  sangat tempat-tempat dekat kulim hihihihi... 



Lama dah ekin tak pergi Thai Food Festival ni.. last pergi masa dekat kelantan masa tu tak kahwin lagi hihihihi.. pergi dengan berdua dengan ma Festival Food Thai tu siap beramas mesra dengan artis neelofa dan fizo omar lagi... boleh rasa pelbagai makanan thai.. 

Harap boleh pergi Thai Food Festival ini teringin nak makan makanan thai tekak ni. hahahahaha... harap encik suami dapat la tunaikan permintaan isteri ni..  hihihihihihihihi photo signature_4.gif

You Might Also Like

4 ulasan

  1. menarik nyer ekin.
    aida suka kalu pesta makanan ni.
    lusa nak gi pesta durian.

    ReplyDelete
  2. Jauhnya nak p.. Hehe..
    Bab makanan je memang teruja 😁😁

    ReplyDelete
  3. Ala.. jauh.. Kalau dekat boleh sha pergi..

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME JULY 2017