Wordless Wenesday #80 | Kucing Makan Jagung

November 23, 2016




You Might Also Like

10 ulasan

  1. Makan jagung 😬 Kucing skrg x mkn ikan mentah cam dulu kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing ni memang xmakan ikan mentah kalau rebus makan la

      Delete
  2. nak tahu kucing kat umah k.el dah tahu dah cedok lauk dlm periuk ok..aduhhhh belajar tang mana xtau lah kucing tu kahkahkahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing tu g sekolah kut kak el hahahahha

      Delete
  3. Dulu ada seekor kucing WP sangat suka makan durian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh sama la gak kucing kat kampung suka makan durian tapi dah xde

      Delete
  4. Hahahahaha kucing ekin ni masa arwah ayah ada lagi dia suka makan.. Arwah duk bgi

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017