KULIM PETS DAY 2016

December 20, 2016

KULIM PETS DAY 2016 | Assalamualaikum... Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya sihat walafiat.. 

Ni ekin ada nak bagitaw kepada penduduk di KULIM kedah ataupun yang berdekatan dengan kulim pada 25.12.2016 satu program iaitu KULIM PETS DAY yang akan berlangsung di Taman Burung Kulim.

Di jemput kepada semua peminat-peminat haiwan jom memeriahkan program ini yang bermula pada jam 9 pagi hingga 6 petang. Pada hari itu terdapat banyak acara yang dipertandingkan antaranya ialah pertandingan mewarna kanak-kanak di bawah umur 10 tahun , pertandingan ikan laga,pertandingan kucing dan sukaneka.

Sebarang Pertanyaan boleh hubungi no telefon di talian di bawah ini :-
                                             
                                           017-4139210 (Encik Sobri)
                                           012-4840578 (Encik Mamu)




You Might Also Like

16 ulasan

  1. Pets day ! seronoknya.. banyak haiwan peliharaan..

    ReplyDelete
  2. Pasti kucing paling banyak sekali nanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdapat p adahal aritu huhuhu xpasti ada ke tak kucing

      Delete
  3. Replies
    1. ha ah betul2 tu budak2 sangat suka ni

      Delete
  4. Ini kalau dekat JB mahu anak-anak kakak serbu dulu
    Sayangnya jauh nun di utara.

    ReplyDelete
  5. Aktiviti menarik nie kalau bawak anak2..

    ReplyDelete
  6. menarik nie. mesti banyak kucing2 comel nanti. :D
    suka tengok macam2 jenis pets nie :)

    ReplyDelete
  7. Kalau en. somi free boleh lah ajok pi..budak2 ni xkemana pun cuti sekolah huhu

    ReplyDelete
  8. Bestnyaaaaa. Mesti banyak binatang comeeellll

    ReplyDelete
  9. Bestnya! Kalau dekat akak dah pergi,..

    ReplyDelete
  10. kalau dekat ganu ni.rabia pergi dah.saya minat kucing

    ReplyDelete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017