Anugerah Puskas FIFA 2016 Milik Faiz Subri

January 10, 2017

Anugerah Puskas FIFA 2016 Milik Faiz Subri |Assalamualaikum, Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat..

Lamanya ekin tak tulis pasal sukan kat blog ni.. sejak jadi wife memang dah lupa terus tengok bola... bola malaysia ke bola luar negara ke... suami ekin rasa dah lama dah tak layan bola terlalu sibuk dengan keje... sejak dua mejak ekin nampak ramai update pasal Faiz Subri mengucapkan tahniah kepada beliau sebab memenangi Anugerah Puskas FIFA 2016.



Ekin pun nak ucapkan tahniah  kepada Faiz Subri diatas kejayaan beliau di atas kejayaan membawa  nama Malaysia di majlis Anugerah FIFA 2016 tu... Alhamdulilah rezeki Faiz Subri.

Di Antara Senarai pemenang Anugerah FIFA 2016 yang lain ialah :-

Senarai Pemenang Anugerah FIFA 2016

Pemain Lelaki Terbaik : Cristiano Ronaldo (Portugal)

Pemain Wanita Terbaik : Carli Lloyd (AS)

Jurulatih Lelaki Terbaik : Claudio Ranieri (Itali)

Jurulatih Wanita Terbaik : Silvia Neid (Jerman)

Anugerah Fair Play : Atletico Nacional (Colombia)

Anugerah Puskas : Mohd Faiz Subri (Malaysia)

Anugerah Peminat : Penyokong Borussia Dortmund dan Liverpool

Ok itu saja senarai pemenangnya.. Tahniah juga ekin ucapakan kepada semua pemenang yang bertanding pada Anugerah FIFA 2016 tu...

You Might Also Like

3 ulasan

  1. Alhamdulillah, tumpang gembira. Taki kiralah sebab faiz subhi orang penang, kedah johor ke. Kita semua orang Malaysia.
    .
    Hamba Allah pun.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..
    Seronok bila anak malaysia menang di luar negara..

    ReplyDelete





Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME OKT 2017