Minyak Masak 1 Liter Harga RM2.95

January 15, 2017

Minyak Masak 1 Liter Harga RM2.95 | Assalamualaikum.. Selamat Pagi semua... ekin harap semuanya sihat walafiat ya.. Alhamdulilah diberi kesempatan untuk menulis di blog ini... 

Sebelum ini saya  ada shopping barang dapur dekat tesco.. masa nak cari minyak masak yang 5kg tu kan saya ternampak minyak masak yang 1 liter RM2.95.. minyak dalam plastik dah tak ada jual dah dekat tesco.. masa duk tengok2 minyak ramai orang duk tengok siap ada buat kiraan perbezaan dengan minyak plastik.. hihihihi.. 

Saya pun tak taw 1 liter botol dengan 1 kg minyak masak dalam plastik beza macam mana.. tapi saya memang tak beli minyak botol ni beli botol besar tu... minyak masak selalu 2 bulan baru habis guna... hihihihi.. ekin masak kurang guna minyak sangat.. 

itu saja yang saya nak bagitaw dekat korang semua.. hihihihi.. ok la saya  undur diri dulu ya... 



You Might Also Like

6 ulasan

  1. disebabkan CT x masak kat rumah.. jadi CT pun x tahula beza beza harga minyak ni hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak ekin hari2 masak.. suami akak hari2 keje bawa bekal hihihihihi

      Delete
  2. last beli minyak bulan lepas. sekarang tak tahu dah harga terkini.

    ReplyDelete
  3. bezanya nampak lawa sikit dlm botol je..Walau apa pun.Fida tetap beli botol besar skarang.Tahan lama dan yakin bukan tapisan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah betul dah tu.. Kak ekin pun tetap beli yang botol besar gak sejak dulu lagi

      Delete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang

LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME APRIL 2017