Rancangan TV Hari Raya Di Astro

June 22, 2017

Rancangan TV Hari Raya Di Astro

rancangan tv 

Assalamualaikum...

Hai korang semua apa cik ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat ya... alhamdulilah kesihatan cik ash dah kembali beransur pulih masa ada lagi rasa gastrik tapi tahan pada aritu kalau duk selembik  atas katil letih jer....hihihihihihi.. 

Bila tiba hari raya ni mesti la ada rancangan telemovie, Hindustan dan TV show hari raya kan.. jangan lupa temunjaji korang dengan rancangan tv drama-drama yang pernah main di astro aritu.. 
Di bawah ini di antara-antara drama yang pernah main dulu di astro ria 
ialah  Famili Tuan Ihsan - 1 Syawal 25jun17 - 10.00 pagi di astro ria ,Suri Hati Mr Pilot Raya - 1 Syawal 25jun17 - 9.00 malam di astro ria ,Abang Bomba I Love Raya - 2 Syawal 26jun17- jam 10.00 pagi  di astro ria,Sayang  Papa Saya Tak Raya - 3 Syawal 27jun17 - jam 10.00 pagi di astro ria. 



Rancangan Maharajalawak Mega Raya pun akan di tayangkan siarannya pada 1 Syawal 25jun17 jam 12 tengah hari di astro WARNA. Gegar Vanganza Kirim Salam Raya siaranya pada 24Jun17 jam 9.00 malam. Turut disiarkan rancangan Parodi Raya Dulu Dan Sekarang pada 2 Syawal 26jun17   jam 1 petang di astro ria..

Manakalan filem hindustan lama iaitu MANN pulak akan ditayangkan di TARA HD pada 3 Syawal 27jun17 jam 9 malam. Dan Sultan 1 Syawal 25jun17 jam 9.00 malam juga. Dan juga filem Kabali siaranya pada 26Jun17 pada jam 9.00malam.

 Ok la itu saja yang Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua.. rasa cik ash banyak lagi rancangan tv ni ..jangan lupa tengok ya.. rasa cik ash mesti tak sempat nak layan sebab asyik beraya.... raya keempat tu baru relaks suami dah bekerja.. 


You Might Also Like

8 ulasan

  1. smua pun btemakan raya =) ju kalo raya ni mmg xda ttgk tv. sbuk bjalan ke hulu ke hilir xD

    dah rasa sgt aura raya tu, pagi td gerak ke tempat kerja, langsung xjammed da dekat kk ni

    ReplyDelete
  2. anda di tag..

    http://www.mohdnoorshawals.com/2017/06/segmen-bloglist-haslina-july-2017.html

    ReplyDelete
  3. duk tunggu shmr raya hahaha :P #bukanlofattah

    ReplyDelete
  4. Hmmm ada cerita yang best ada yang tak. Huhu

    ReplyDelete
  5. Raya ni tak tengok tv pun....hari hari pergi beraya...hahaha

    ReplyDelete
  6. mann tu best..my fav drama hindustan

    ReplyDelete

Terima Kasih Meninggalkan Komen Dekat Blog Cik Ash..

InsyaAllah Nanti Cik Ash Balas Kunjung Balas Bila Ada Masa Terluang


LIKE US ON FACEBOOK

>

PURPLE AWESOME Ogos 2017