Thursday, March 24, 2016

author photo
Shopping Di Getex Dapat Cashback Setiap Kali Buat Pembelian | Hai korang, maaf sejak dua mejak entri di blog cik ash agak kurang sikit disebabkan keadaan kesihatan ekin tak berapa sihat mana ni...sebenarnya ekin update blog ini ada nak bagitaw kepada yang suka shopping online pernah dengar tak tentang Getex tempat online shopping yang boleh dapat cashback setiap kali kita buat pembelian.. kalau korang belum pernah dengar dan tak taw apa itu getex meh baca tentang getex yang ekin nak uraikan dibawah ini.. 

http://www.getex.my/index.php?key=2426


Jom Kenali Apa Itu Getex.my


Getex Malaysia atau Getex.my, portal online yang menawarkan cashback atau pulangan tunai semula melalui pembelian secara online di mana-mana kedai shopping yang berdaftar dengan Getex.my. Terdapat hampir 70 kedai online di Getex my merangkumi 15 kategori seperti pakaian, makanan, percutian, hotel, tiket penerbangan dan bermacam-macam lagi. Lagi yang best korang boleh shopping di Getex.my  antaranya Lazada, Zalora, Groupon, Ensogo, Agoda, Sephora, Airasiago dan banyak lagi dan ada 70 ++ Online seller banyak lagi taw. 

http://www.getex.my/index.php?key=2426


Cara Mendapat Cashback Melalui Getex.my


1. Daftar akaun di Getex.my 


2. Kemudian  anda pilih Store yang anda suka shopping ya... ekin pilih shopping dekat lazada saja lagipun pertama kali shopping di lazada ni. eh lupa ekin nak bagitaw semasa korang tekan store korang jangan tutup lagi getex.my punya website taw sebab selepas selesai buat pembelian kita kena isi borang untuk cashback balik taw.



3. Selepas itu anda pilih shop now nak automatik masuk website lazada anda pilih nak shopping barang apa ya.. ekin ni pening tak taw nak beli barang apa pulak. last pilih barang kat bawah ni.. hihihihi


    klik proceed to checkout ikutilah apa yang lazada suruh isi di situ ya.. setelah selesai buat pembelian  akan keluar macam gambar kat bawah ni 




4. Selepas selesai urusan pembayaran anda perlu isi maklumat pembelian untuk mendapatkan cashback balik dari Getex.my ni. korang masuk semula ke getex.my punya webiste  tengok gambar kat bawah ni untuk isi maklumatnya 


Tarikh : Dah tersedia masa kita beli bila 
Order Number : bila kita beli barang daripada mana shopping online korang akan bagi mesej kat kita order number jadi isi number yang di beri itu. 
Order Subtotal : isi harga barang yang korang beli.
4. Product Name : isi nama product yang kita beli tu. 


5. Selepas isi kesemua maklumat itu anda klik la Add Shopping Note  ya. tengok kat bawah ini setelah selesai hantar tanda getex.my  dah terima permohanan kita. 





6. Eh korang taw tak untuk   tempoh kita dapat balik  cashback pembelian biasanya mengambil selama 2 hari bekerja dan bergantung kepada shopping online yang terlibat tu ya.. kat bawah gambar cashback ekin yang masih pending lagi kita tunggu nanti masuk ekin update balik ya.. 


dah avaible boleh request payment ya


Perhatian kalau anda  nak  dapat cashback  balik apabila kita shopping dengan cara mudah senang saja boleh join Getey.my taw..

This post have 6 komentar

avatar
izzeyda delete March 28, 2016 at 9:21 AM

bagus shopping guna getex nih kan..

Reply
avatar
Cik Ash delete April 1, 2016 at 12:56 PM

Memang bagus dah cashback balik hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete April 1, 2016 at 12:57 PM

Yup bagus sangat kita cashback balik barang kita beli...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post