Monday, November 20, 2017

author photo
BETADINE® Daily Feminine Wash Khusus Untuk keperluan Kebersihan Wanita | Hai, cik ash harap semua berada dalam keadaan sihat walafiat ya.. 


betadine

Bulan lepas cik ash la join giveaway BETADINE Daily Feminine Wash dekat  facebook cik ash join mana-mana blogger buat giveaway ini dan tak sangka bertuah dapat satu produk feminine wash ini daripada penganjur shirleyfishy . Dan hadiah selamat sampai dekat 14 November aritu ini baru sempat nak update dekat blog hihihihi..  


Cik Ash baru pertama kali mendengar produk Betadine Daily Feminine Wash ini di pasaran, BETADINE® Daily Feminine Liquid Wash telah dicipta khas untuk melengkapi kegunaan kebersihan dalaman kaum wanita setiap hari. Formulasinya yang lembut menjadikan ia sesuai digunakan setiap hari dimana ia dicipta secara eksklusif untuk menjaga bahagian  intimasi dan sensitif kaum wanita.

Sebelum menggunakan produk feminine wash ini kita kena taw pH  untuk kawasan intim wanita ya, pH yang disyorkan untuk wanita adalah antara pH3.8 hingga pH4.2, jadi sebelum membeli produk chek la dulu pencuci peribadi kita guna ada nilai pH itu, kita seharusnya tahu tahap pH pencuci terlebih dahulu kerana selepas ini tidak ada yang akan menggangu keseimbagan pH kawasan intim lagi.. 


BETADINE® Daily Feminine Wash telah terbukti secara saintifik untuk menghilangkan bakteria jahat dan kulat yang menyebabkan ketidakselesaan di kawasan intim wanita.. Didatangkan dalam bentuk cecair yang direka khusus untuk keperluan kebersihan wanita dan menyokong keseimbangan pH semulajadi kawasan intim wanita dan mampu mengekalkan kebersihan di zon intim wanita serta menghalang dari berlakunya pelbagai gejala seperti gatal, berbau dan keputihan.

Dirumuskan tanpa sebarang bahan kimia yang merbahaya, tanpa sabun, paraben dan pewarna serta tidak menimbulkan alahan yang telah diuji secara dermatologi, BETADINE® Daily Feminine Wash  ini mengandungi bahan semulajadi seperti :-  


  • Immortelle - Bahan antioksidan semulajadi yang membantu meningkatkan tahap kelembapan semula jadi kulit  
  • Deoplex - Ekstrak semulajadi yang berkesan untuk memberikan kesan peneutralan bau  
  • Syricalm - bahan aktif semulajadi yang melegakan kulit, mengurangkan kemerahan dan meringankan kerengsaan.
  • Prebiotik - Peranan yang penting untuk memastikan mikroorganisma yang bermanfaat ini mencapai tahap populasi yang sihat.
Produk BETADINE® Daily Feminine Wash boleh didapati pada harga RM30.90/ RM19.90 (250ml/100ml) di semua rangkain farmasi dan kesihatan yang bertauliah di serata negara. Untuk sebarang maklumat lanjut mengenai produk BETADINE® Daily Feminine Wash, anda boleh layari laman sesawang
myfemcare.com.my atau hubungi bahagian khidmat pelanggan di talian +603 7946 0606 atau pun boleh rujuk dekat senarai bawah ini :- 



Ok la, itu jer cik ash nak kongsi kan dengan anda semua mengenai produk  BETADINE® Daily Feminine Wash, cik ash dengan bau wangian produk ini..











This post have 12 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post